onsdag 13 mars 2013

Solenergi och ishalka med vårkänslor

Ovanstående är sammanfattningen på dagens pass som även det blev en lång PW hem från jobbet med ryggsäcken på ryggen. Runkeeper skriker rött för missade träningspass men vad gör det om hundra år. En PW på en dryg timme i solen är värt minst lika mycket för mig som ett pass löpning på 40 min.
Det blev ingen CX igår heller för kroppen sa ifrån och jag hade fullt upp att ta mig hem. Pannkaka till lunch räcker inte på långa vägar för att ladda för träning.

Hoppas inte Martin läser detta för jag inser redan nu att det blir kärvt att få in några styrkepass på gymmet den här veckan. Möjligen på lördag fm om inte det är så bra väder att det blir ett långpass löpning för på söndag är det slalom i Kungsberget med bästa Patrice o Steven. Ok, då blir det iofs ett och annat lyft (med mer eller mindre bra ergonomiska förutsättningar).

Nu år det over and out för idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar