måndag 25 mars 2013

Om du inte lär dig av dina misstag är det ingen idé att du gör dem

Om du inte vet var du är på väg är risken att du hamnar någon annanstans och då kan vägen tillbaka bli lång, krokig och svår.
Att säga ifrån när det inte känns bra är inte lätt och kan ha sitt pris men jag är glad att jag är den jag är och att jag står på mig när något känns fel.

Styrketräning är roligt och nyttigt med för den delen men nu har ljuset börjat återvända och jag har inte samma sug efter att träna inomhus. Nu är det löpningen som lockar mest och den flyter på hyfsat men jag vill mer och jag är ju inte den som säger nej till utmaningar så nu ska det testas gränser igen!
Löpning kombinerat med funktionell styrka. Har fått en del intressanta uppslag och tips idag som jag ska prova.

Vart är jag på väg och vad vill jag uppnå? Jag har några olika mål och ett av dem är att hitta den optimala kombinationen att bygga muskler för att få bästa möjliga insulinkänslighet i cellerna och bättre rörlighet och uthållighet i löpningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar