måndag 11 mars 2013

PW = Lugn löpning - Det har JAG bestämt

Att träna SKA vara roligt! Blir det en belastning och ett måste till vilket pris som helst så håller det inte i längden utan jag kommer att ge upp och sluta träna.
Därför bytte jag ut dagens 8 km lugn löpning mot en PW i solskenet hem från jobbet. Kändes lite knäppt om jag skulle ta bussen hem för att sen skynda mig ut och springa innan solen gick ner.Telefonen la av på vägen så Runkeeper var inte till mycket hjälp där men enl. GoogleMaps så är det 7 km hem från jobbet och det kan stämma bra med km-tiden då det tog mig 1h 05 min.

Har fått ett nytt upplägg på styrketräningen som jag ska försöka kombinera med löpträningen. Kommer inte att fungera rakt av men med lite justeringar så ska det kunna fungera. Jag behöver ju båda träningsformerna för att må riktigt bra.

Imorgon väntar först ett pass löpning med intervall-inslag och sedan som avslutning kör jag CXWorks.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar