söndag 17 februari 2013

Men hur svårt kan det vara!

Igår körde jag ett av de bästa pass jag gjort. Fick ut max på varenda övning och bara vetskapen att jag ska lägga på ett set nästa vecka fick min hjärna att gå igång på att det kanske är dags att ge upp.

Brydde mig inte så mycket utan var trygg i att idag var det VILA som gäller och sen vet jag att när jag väl kommer ner på gymmet så bara kör jag övning för övning och allting går. Tröttheten och utmattningen efter passen ingår liksom i konceptet.
Därför har jag mer eller mindre skrattat åt mig själv idag när jag fått övertala mig själv flera gånger att inte ge efter för suget att ut och springa. 
Erfarenheten säger mig att det här kommer att hända fler gånger så nu blir det till att planera in ett konditionspass/vecka förutom styrkepassen. 
Bara att inse att jag blivit rejält beroende av träning. Undrar var detta ska sluta?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar