måndag 18 februari 2013

3 pass styrka/vecka räcker inte......

Förra veckan la jag till ett pass CxWorks och det kommer jag att fortsätta med för det var kul, om än lite jobbigt. Men utmaningar är till för att bemästras så nu kör jag!

Däremot så börjar det klia i benen efter löpning så idag körde jag ett pass ren kondition på gymmet. Jag höll på att förgås av tristess men det blev 15 min rodd + 15 min på löpbandet med svetten sprutandes så jag är nöjd att jag lyckades stänga av hjärnan och bara köra på.

Bara det blir mindre isigt så kommer jag att springa ute men fram tills dess så får jag försöka stå ut på löpbandet.
Som en skänk från ovan dök nedanstående upp på mailen idag och det ska jag absolut prova på konditionspassen.

Inspiration till träningen på löpbandet




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar