torsdag 7 februari 2013

Första steget mot framtiden...

Förmågan att ta första steget mot en förändring skiljer vinnaren från förloraren.

Gårdagens träningspass snurrar i huvudet men trots den konstiga känsla jag hade igår och fortfarande när jag funderar på hur kroppen kommer att reagera på nästa pass så räknar jag det som ett steg i riktning mot vinst.

Jag har tränat en hel del tidigare men den här träningsformen är en ny spännande erfarenhet och även om det just nu känns som att jag är ute på djupt osäkert vatten så är jag ändå trygg i det som händer.
Jag lär mig mycket på vägen och är tacksam för den kunskap jag har i kroppens fysiologi och träningslära. Den kunskapen ger mig tryggheten att fortsätta köra på och lita på kroppens förmåga att ta till sig träningen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar