onsdag 20 februari 2013

Grus i maskineriet

Upp som en sol - ner som en pannkaka. Så känner jag just nu.
Efter passet igår kändes det så skönt att spänningarna i nacken och skuldran gav med sig. men, då blev det samtidigt väldigt uppenbart att det jag känt som dragit i musklerna i armen INTE hörde ihop med det. :(

Idag kändes det ännu mer och bara på ett litet begränsat område. Bara att bita ihop och inse att jag troligen dragit på mig en inflammation i ett muskelfäste. Så nu försöker jag att inte belasta den armen men hur lätt är det när jag är vänsterhänt och det är vänster arm. Jobbar som lärare och skriver ju en hel del men jag ska försöka tänka mig för och belasta så lite det går iallafall och så hoppas, hoppas, hoppas att det hjälper - och INTE tar för lång tid.

Men skidåkningen jag sett fram emot får jag skippa just nu :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar