fredag 8 februari 2013

Att misslyckas är bara en tillfällig omväg, inte en återvändsgränd.

Så ser jag det iallafall.

Det var stor skillnad på träningspasset i onsdags och det jag körde idag. I onsdags visste jag inte riktigt hur jag skulle förhålla mig till ökning av vikterna men nu vet jag........ Så nästa vecka blir det tuffare på arm/axlar också.
Idag gick jag - till skillnad på i onsdags - verkligen på max av vad jag klarar på 3 set. Ok, "ett misslyckat" tredje set på bänkpress när det var absolut stopp efter 6 reps.  Hade det på känn redan efter första set men idag valde jag att testa hur långt det skulle hålla istället för att sänka för att vara säker på att orka.

Idag har jag kört på en belastning jag inte ens själv trodde jag skulle klara av men det gick.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar