lördag 28 juli 2012

Varför har jag inte gjort detta tidigare

Varför har jag inte gjort detta tidigare? Ja, det kan man undra men egentligen är det ingenting att lägga för mycket energi på för nu är nu.
Var sak har sin tid i livet och det är aldrig försent att ändra på något och börja om på nytt. Jag vet också att när semestern är slut och vardagen börjar så kommer det inte att finnas tid att träna på det sätt jag gör nu.
De tre semesterveckor jag har nu ser jag som en form av träningsläger där det vissa dagar hinns med 2 pass. Jag ser det som en investering där jag har chansen att vänja kroppen vid så mycket träning att det inte kommer att finnas en chans att helt sluta träna. Min förhoppning är att jag ska längta efter träning att jag letar upp de små stunder som finns i vardagslunken. För de stunderna finns och det gäller att hitta dem och utnyttja dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar