onsdag 25 juli 2012

Positiv känsla i kroppen

När solen försvann och det kändes lie svalare i luften så blev det en PW på närmare 1 timme i högt tempo. Faktum är att jag inte gått fortare någon gång och det kändes som att jag skulle kunnat fortsätta bra mycket längre. Enda minuset för kvällen är att jag på slutet nötte upp ett mindre skavsår på ena hälen.
Det här var 4:e passet denna vecka och det är bara onsdag kväll :-) Just nu är det bara så roligt att träna och Runkeeper gör det ännu lättare för mig eftersom programmet var 5:e minut talar om hur länge jag varit ute. Jag kan koppla av och bara köra på när jag inte behöver hålla reda på tiden.

Det är bara en vecka sedan jag la om kosten och 10 dagar sedan jag började röra på mig varje dag och jag känner redan nu att det har effekt. Jag mår mycket bättre och har blivit piggare. Därför är det inga problem att motivera sig att fortsätta. Om en vecka ska jag tillbaka och kolla blodtrycket igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar