måndag 21 januari 2013

Visst får man vara stolt över sig själv

Idag har jag gjort något jag aldrig gjort förr. Jag är stolt över mig själv att jag lyckades stå emot frestelsen att krypa ner under en filt i soffan när jag kom hem till ett tyst hus efter jobbet. Även om det kanske tog lite väl lång tid så fick jag i mig ett bra mellanmål, packade väskan och cyklade ner till gymmet. Väl där nere så kom energin som ett brev på posten när jag drog igång roddmaskinen för att värma upp. Sen körde jag ett koncentrerat pass med axlar/armar. Var dock tvungen att köra raka set istället för superset då det var så mycket folk att det annars skulle bli för mycket vilotid emellan för att det skulle ge ngn effekt.



3 kommentarer:

  1. Hej Mona. Såg din länk i min status över läsare på bloggen, kollar alltid in de andra bloggadresserna, och din fångade verkligen min uppmärksamhet. Vilket jobb du gör. Så härligt att läsa. Sen såg jag ju, att du bor "granne" med mig. Tack för att du länkar min blogg i din lista, det värmer. Jag försöker göra mitt, för att sprida mitt budskap, med ViktenAvHälsan.

    Fortsätt ditt grymma jobb. Kanske möts vi en dag där ute. Då när du bor så nära, är det aldrig omöjligt.

    SvaraRadera
  2. Din blogg är en inspirationskälla m idéer och tips. Vi får väl se till att träffas.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj tack! Ja vi får se till att göra det, vi får inspirera din arbetsplats tillsammans =)

      Radera