måndag 28 januari 2013

Bra start på veckan.........

Den här veckan kommer att se väldigt annorlunda ut ur träningssynpunkt. Bytte ut gymmet idag mot en välbehövlig massage. Det är en av de saker jag lärt mig genom all träning. LYSSNA PÅ KROPPEN och den här gången gjorde jag det I TID innan jag har ont. Vissa spända områden (skulderblad/axlar) fanns men de är borta nu. Kom hem lagom mörbultad med dubbla flieströjor på och la mig under en filt + täcke och somnade.
Imorgon hoppar jag också träning och satsar på att valla skidorna med klister inför onsdagens utmaning på 30 km. Blir bra start för arm/axlar att få jobba lite lagom då innan jag kryper ner på gymmet i slutet på veckan och kör mina 3 pass där.
Hmmm! Vad hände? Jag som haft svårt att få till 3 pass/ vecka kör nu 3 pass styrka + skidåkning. Men gissa om jag mår bra av det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar