tisdag 22 januari 2013

Ett härligt styrkepass avslutade dagen

Inne på tredje veckan nu och jag har ökat till 4 set på övningarna. Träningen flyter på bra och jag har börjat få riktigt bra koll hur mycket jag behöver äta för att orka träna. Helt klart så går det åt mer energi och jag äter betydligt mer än tidigare.
Idag körde jag ben/mage och vågade köra hårdare än tidigare på squat och split squat. Brände bra i musklerna men jag fick samtidigt en riktig endorfinkick som gör att jag bara älskar att köra slut på musklerna.
Imorgon ska jag vila fr träningen men sen så........
Måste erkänna att jag är fast i styrketräningsträsket och kan inte tänka mig ett liv utan styrketräning. Kicken man får av att känna att man blir starkare och klarar mer gör att man vill testa gränserna mer och merI

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar