onsdag 9 januari 2013

Nytt träningsupplägg - äntligen på gång

Långt innan jul fick jag ett nytt träningsprogram av Martin Westerberg som jag nu äntligen kommit igång med.
Har testat passen innan men bs och jag har inte varit riktigt överens. Har fått avbryta pga lågt bs några gånger och fått jobba hårt med besvikelsen. Men man lär sig ngt varje gång och alla de positiva SMS han skickat under tiden har gjort att jag trots motgångarna orkat kämpa vidare. Hans upplägg är tuffare än det jag kört innan vilket kräver mer påfyllning av kolhydrater INNAN träningen och att betydligt mer vätska dricks under passet än jag gjort tidigare.

Idag klarade jag passet utan att dippa lågt så skam den som ger sig. Nu siktar jag på att klara veckans 3 pass och gör jag det så kör jag vidare och hoppas på resultat.


1 kommentar: