lördag 12 januari 2013

ETT OMTUMLANDE ÅR MEN NU HAR JAG NÅTT MÅLET

Det har varit ett omtumlande år på många sätt. Jag har varit på väg att ge upp många gånger när energin har varit slut och ingenting har fungerat. Sockret har hoppat och jag har inte vetat varför och jag har inte mått bra.
Men någonstans har envisheten i min krigarhjärna tagit över och jag har kommit igen och börjat om. Men emellanåt har det känts som ett steg framåt och två bakåt.

Vägen mot målet har varit allt annat än rak. Det har varit många djupa gropar på vägen och det har tagit mycket energi att kravla upp ur dem.
I min jakt på energi har jag läst en del bloggar som har gett mycket bra tips och gjort att jag trots allt haft näsan över vattenytan. Att veta vad man ska göra och att göra det på bästa sätt är dock två helt skilda saker. Men tack vare alla bloggar har jag inte gett upp utan orkat kämpa vidare





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar