tisdag 15 januari 2013

På väg in i nästa fas

Första veckan med nytt upplägg på träningen gick bra. Hade en del ömma muskler men det var det helt klart värt. Imorgon kör jag första passet för den är veckan och håller alla tummar att kroppen är lika snäll den här veckan så att bs håller sig. Faktiskt så kryper det i mig och jag har som ett lyckorus inom mig när jag vet att jag ska stanna på gymmet imorgon. Den känslan var det längesedan jag hade och jag hoppas den kommit för att stanna för det gör det så mycket lättare och roligare att träna.
Jag ska testa att köra veckans tre pass nu on-to-fre och sedan vila i helgen. Funkar det med den belastningen på kroppen tänker jag lägga till ett pass CX Works nästa vecka förutom att jag ska lägga till ett set på programmet och då blir det isåfall träning må-ti, to-fre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar