fredag 3 augusti 2012

Positivt resultat

Gör man förändringar vill man såklart se resultat och att träningen och nya matvanorna hjälper har jag märkt för jag är inte alls lika trött som tidigare och magen är mycket lugnare.
Även om det inte syns så mycket på vågen så känner jag att jag är mycket smidigare och rörligare än tidigare.
Ändå så fladdrade det lite fjärilar i magen när jag skulle tillbaka och kolla blodtrycket. För även om man har en känsla så kanske man intalar sig själv att det är bättre än det är för att man ska må bra. 
Jag vill ju sä gärna att det ska vara bättre men hur mycket hinner man förändra med två veckors intensivt tränande?

Det var nästan så att jag höll andan när jag väntade på resultatet. Men, yes! Det var lägre!! 120/90
Precis på gränsen visserligen men ändock LÄGRE!
Fortsätter jag att träna så kan jag sänka blodtrycket lika mycket som om jag äter en tablett så nu är det inga problem att motivera sig att hålla igång.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar