onsdag 15 augusti 2012

Hjälp, vart tar kvällarna vägen??

Redan onsdag och det har inte blivit någon träning alls sedan i fredags. Ja, jag cyklar till och från jobbet vilket blir närmare en timme per dag men det räknar jag inte riktigt som träning.

Ikväll har det iallafall blivit en PW, om än ganska lugn, med en väninna. Jag måste sätta mig ner och schemalägga träningen nu när höstschemat på jobbet blir klart.

Var ut en kort sväng igår men fick vända efter ett par hundra meter för jag mådde inte bra.  Provade att äta lite glass och magen sa ifrån direkt. Får köpa hem laktosfri glass och prova om det går bättre.

Kostförändringarna och tiden jag lagt på träning på semestern har gjort nytta för vågen visar minus och jag känner att hela jag mår bättre. Nu är det inte långt kvar till nästa delmål så nu är det lätt att jobba vidare. Har inte alls samma längtan efter sötsaker som godis längre även om jag ibland saknar det. Nu kan jag se chipspåsar och annat i skåpet men har inget sug efter att ta något och det är ett stort steg framåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar