måndag 23 mars 2015

Inte vad jag vill men nu gäller det att vara klok och lyssna på kroppens signaler


Sedan i onsdags har jag bara kört flex-träning och verkligen tänkt på vad jag gjort för att foten skulle få chansen att hämta igen sig men när det fortfarande kändes likadant igår så bokade jag en tid hos Ronny på Multi-center för att få det kollat. 
Tyvärr var mina misstankar rätt. Det är småmusklerna runt fotknölen som fick sig en chock när jag började springa rätt.
Till Ronny går man med vetskapen att det kommer att bli en tuff halvtimme och idag var inget undantag. Vissa saker får dock kännas för att det blir bättre. El och laser fick igång blodcirkulationen i musklerna.
Mindre skönt var det när han kände igenom ryggen och det knakade och knastrade. Som man bäddar.......
Nedanstående och alternativ träning är min vän den närmaste veckan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar