onsdag 18 mars 2015

Att träna eller inte - det är frågan

Smärtan från måndagens teknikpass sitter i när jag sätter ner hälen i löpsteget. 
Hmm, inte bra. Jag åkte ändå upp på dagens teknikpass och tänkte att jag avbryter om det inte känns bra.
Alla uppvärmningsövningar och teknikövningarna gick bra och även första 5 min intervallen. 
Men direkt jag startade andra intervallen så kände jag att det tog emot så då avbröt jag och gick istället för det kan jag göra utan att det gör ont.
Känns så surt när det spritter i hela kroppen för att jag vill springa och jag har ställt in mig på att springa Göteborgsvarvet förberedd i år.
Hoppas nu att det räcker med att ta det lugnt några dagar och att det släpper för så väl känner jag min kropp att jag inser att detta är inte träningsvärk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar