lördag 4 januari 2014

Utmaningar


Jag brukar alltid säga att det är du själv som sätter gränsen för vad du vill klara av. 

Så här ser det ut just nu:
1. Jag har tränat väldigt sparsamt senaste tiden. Hur lång den tiden är har ingen betydelse i sammanhanget.
2. Normalt sett den här tiden på året brukar det vara full vinter ute med snö och minusgrader men nu regnar det och finns inte någon snö i sikte den närmaste tiden.
Mina längdskidor ligger i garaget och belaget har ett fint lager damm över sig.

Så vad gör jag idag då när det varit så grått och disigt av den fuktiga luften att det inte ens mitt på dagen blev riktigt dagsljus?

Jo, jag letar bland annonserna på Blocket och får tag på och köper mig en startplats i Tjejvasan som går om 7 veckor. 

Utmana dina begränsningar var det eller?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar