måndag 3 februari 2014

Dagens utmaning - VILA

Idag tränar jag på något jag måste bli bättre på! Att ge kroppen tid för återhämtning efter träning. 2 pass längdskidåkning - om än väldigt lugna - i helgen känns i ljumskarna. Inte tal om att det inte är värt det för det är det. Det känns och jag rör mig något stelare än vanligt men jag har inte träningsvärk. Även om jag mycket väl vet att vilan är lika viktig som träningspassen så älskar jag träningen så mycket att jag utan att tänka mig för bara kör på för att det är så kul och så skönt att träna.

Ju längre dagen lidit har jag blivit segare i hela kroppen och nyser mer och mer.
Ingen feber men nog känns det som jag har en pyrande infektion i kroppen. Om jag nu ska bli sjuk så vill jag bli det NU! Vill inte ha ngn sån här seg historia som bryter ut om en vecka eller två för jag SKA åka Tjejvasan 22/2. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar