söndag 28 april 2013

Inget bloggande = ingen träning

Precis så har det varit. Energin försvann med en kort förkylning med halsont och när den försvann så började det dansa pollen i den härliga vårluften. Men som vanligt så är man ju lika trögfattad och vågar inte träna för att man är förkyld.
Har cyklat till jobbet iallafall även om det inte kan räknas som träning. Nu är vägarna sopade så nu blir det variation till träningen för nu åker MTB:n fram endera dagen. Långpass på den är som balsam för kroppen.
Linda och jag väntar och längtar efter att det ska torka upp lite i skogen så att vi kan köra funktionellt ute utan att bada. Jag saknar styrketräningen men har ingen lust att träna inne när solen skiner och de senaste veckorna har jag missat CX-passen också av olika anledningar.

Men nu hoppas jag att jag år på gång igen för jag mår mycket bättre när jag får in träningen i vardagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar