fredag 12 april 2013

Energin har återvänt

I måndags fick jag skjuts en bit av vägen hem från jobbet och promenerade lugnt och stilla resten av vägen. Kroppen gav dåligt gensvar, energin sinade och jag fick ont i höfterna.
Onsdag fick jag också skjuts en bit på vägen. Solen sken och jag hade tänkt att göra samma som måndag o gå lite lugnt men........
Efter bara 50 meter kände jag att jag ville dra på så det blev en PW med riktigt bra fart där kroppen gav omedelbart gensvar.
Cyklade till och från jobbet både igår och idag och hade det inte varit så isande kallt och motvind på vägen hem hade jag kanske tagit en löptur men soffan och filtenvar skönare ikväll.
Träffade Linda på vägen hem och imorgon fm blir det löpning och CX. Hoppas att Helena möter upp vid Sandbacka 09.50. Det är så mycket roligare att träna tillsammans än ensam. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar