onsdag 1 april 2015

Hemmaträning med annat budskap i öronen

Vad vore livet utan alternativ träning! Jag är otroligt tacksam att jag samlat på mig all den kunskap och erfarenhet jag har av att variera träningen och vilka muskelgrupper som aktiveras av olika träningsformer.
När nu foten måste vilas från löpningen så kör jag lite blandad explosiv funktionell träning med fokus på andra benmuskler och bröst framför TV:n - och inte framför vilket program som helst:
Maten som gör oss fet! 
En dokumentär om hur portiosstorlekar både på mat och godis förändrats över tid.
Då kändes det ännu bättre att pressa några knäböj till och tänka att allt jag gör kommer att förändra något till det bättre.

Härligt med påsklov så att man kan dra på sig träningskläder och köra ett pass mellan frukost och lunch bara så där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar