torsdag 29 maj 2014

Mot Tjejvättern - del 3 av Tjejklassikern

Cyklat 58 km i en icke nådig motvind med kastvindar åt sidan med ett snitt på 25km/h och gjorde det ensam utan draghjälp. Ställde ju undan cykeln när jag vann en startplats till Göteborgsvarvet så det är första cykelpasset på en dryg månad så nu är jag energiboostad till Tjejvättern. 4 h känns plötsligt nåbart. Tjihoo!!

Nu hoppas jag bara att det ska lösa sig med hjälp på Tjejvättern. Har lite lösa trådar i luften så jag tror att det ska ordna sig. Jag är ju inte den som ger upp utan lever efter måttot att det ordnar sig.

Efter Tjejvättern väntar Vansbrosimmet sedan är Tjejklassikern i hamn. 

Nästa års Halvklassiker har jag redan ledsagare ordnat till alla grenar vilket känns otroligt lyxigt.  Dock bor de spridda över landet så det blir ingen chans till träning tillsammans men jag är så otroligt glad att jag har dem till tävlingarna. Träna går visserligen bättre om jag har hjälp men det går hyfsat att köra ensam också. Blir inte riktigt samma kvalitet men tillräckligt bra för att jag ska må bra. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar